Çfarë duhet të dini për sigurimin e shëndetit në udhëtim

Sigurimi i shëndetit në udhëtim është një lloj sigurimi që ofron mbrojtje për udhëtarët gjatë udhëtimit, qoftë për udhëtime të shkurtra apo të gjata, si udhëtime turistike apo biznesi. Ky sigurim mund të mbulojë rreziqe të ndryshme si:

  1. Shpenzimet mjekësore – nëse sëmureni ose keni një aksident gjatë udhëtimit dhe keni nevojë për kujdes të menjëhershëm mjekësor.
  2. Anulimin e udhëtimit – nëse duhet të anuloni udhëtimin tuaj për shkak të ngjarjeve të papritura si sëmundje, vdekje në familje ose situata të tjera emergjente.
  3. Humbjen ose dëmtimin e bagazhit – nëse bagazhi juaj humbet, vidhet ose dëmtohet gjatë udhëtimit.
  4. Vonesat e udhëtimit – nëse fluturimi juaj ose mjeti tjetër i transportit vonohet dhe ju keni kosto shtesë.

Sigurimi i shëndetit në udhëtim mund të ketë ndryshime sipas kushteve dhe mbulimit, kështu që është e rëndësishme të verifikohen detajet e polcës suja të sigurimit përpara se ta blini atë.

Çfarë është e rëndësishme të dini përpara se të blini sigurimin e shëndetit nëudhëtim?

Përpara se të blini sigurimin e shëndetit në udhëtim, është e rëndësishme të merren parasysh disa faktorë kyç për t’u siguruar që po merrni mbrojtjen e duhur. Ja çfarë duhet të dini:

  1. Fushën e mbulimit – Kontrolloni se çfarë saktësisht mbulon polic. Disa sigurime mbulojnë vetëm rreziqet bazë (të tilla si shpenzimet mjekësore), ndërsa të tjera mund të ofrojnë mbulim më të gjerë si anulimi i udhëtimit, humbja e bagazhit ose mbrojtje ligjore.
  2. Mbulim mjekësor – Sigurimi duhet të mbulojë shpenzimet mjekësore emergjente jashtë vendit. Përfshirë transportin në rast sëmundjeje ose aksidenti të rëndë. Kontrolloni kufirin e mbulimit për shpenzimet mjekësore dhe nëse përfshihen sëmundjet kronike ose gjendjet para-ekzistuese.
  3. Anulimi dhe ndërprerja e udhëtimit – Shikoni  nëse polica mbulon situata ku duhet të anuloni ose ndërprisni udhëtimin tuaj, të tilla si për shkak të sëmundjes, vdekjes së një anëtari të ngushtë të familjes ose ngjarjeve të tjera të papritura.
  4. Përjashtimet dhe Kufizimet – Lexoni me kujdes kushtet për të ditur se çfarë mbulohet. Për shembull, disa poliica nuk mbulojnë aktivitete të rrezikshme si skijimi, zhytja ose gjendjet para-ekzistuese shëndetësore.
  5. Kohëzgjatja e mbulimit – Sigurohuni që polica e sigurimit të mbulojë të gjithë kohëzgjatjen e udhëtimit tuaj. Nëse keni shumë udhëtime gjatë vitit, mund të jetë më mirë të merrni në konsideratë një policë vjetore që mbulon udhëtime të shumta.
  6. Bagazhe dhe sende personale – Nëse planifikoni të merrni me vete sende të shtrenjta (si kamera, laptop) kontrolloni nëse ato përfshihen në mbulim në rast humbjeje ose dëmtimi dhe cili është kufiri i pagesës.
  7. Shërbimet mbështetëse ose emergjente – Është e rëndësishme që të keni akses në mbështetjen 24/7 në rast urgjence gjatë rrugës.
  8. Çmimi dhe krahasimi – Shikoni disa kompani sigurimesh dhe krahasoni ofertat e tyre për të gjetur kombinimin më të mirë të çmimit dhe mbulimit.
  9. Dokumentet e nevojshme – Para blerjes informohuni për dokumentet që duhet të dorëzoni në rast të një raportimi të dëmit.

Duke pasur parasysh këta faktorë, do të jeni më të informuar dhe do të jeni në gjendje të zgjidhni policën që i përshtatet më mirë nevojave tuaja.

Kohëzgjatja dhe vlefshmëria e sigurimit të shëndetit në udhëtim

Kohëzgjatja dhe vlefshmëria e sigurimit të shëndetit në udhëtim janë aspekte kyçe që duhen kuptuar përpara se të blini një policë. Ja si funksionojnë

  1. Kohëzgjatja e sigurimit të shëndetit në udhëtim

Sigurimi i shëndetit në udhëtim është zakonisht i kufizuar në kohë dhe i vlefshëm për një periudhë specifike që ju zgjidhni kur blini. Në varësi të nevojës së pasagjerit:

Udhëtim vetëm një herë – Sigurimi është i vlefshëm nga momenti i nisjes së pasagjerit deri në momentin e kthimit të tij, domethënë është i vlefshëm për kohëzgjatjen e saktë të udhëtimit. Ky është lloji më i zakonshëm i sigurimit kur udhëtoni vetëm një herë ose herë pas here.

Polica vjetore për disa udhëtime – Kjo policë mbulon udhëtime të shumta gjatë një viti. Ideale për udhëtarët që udhëtojnë shpesh, polica zakonisht vendos një kufi në kohëzgjatjen maksimale të çdo udhëtimi në veçanti (p.sh. 30, 60 ose 90 ditë).

  1. Rëndësia e sigurimit të shëndetit në udhëtim

Polica është e vlefshme për periudhën për të cilën është rënë dakord dhe vlefshmëria e saj varet nga disa faktorë:

  • Mbulimi territorial – disa polica mbulojnë udhëtimet vetëm në vende ose rajone të caktuara (p.sh. vetëm në Evropë, SHBA, rajone të tjera ose globalisht). Sigurimi është i vlefshëm vetëm nëse udhëtimi është brenda atyre territoreve.
  • Koha e aktivizimit – Polica zakonisht bëhet aktive që nga momenti i fillimit të udhëtimit (largimi nga vendi juaj) dhe përfundon kur ktheheni.
  • Kushti për anulimin e udhëtimit – për të pasur mbulim të sigurimit për anulimin e udhëtimit (për shembull për shkak të sëmundjes ose një emergjence) zakonisht duhet të blini policë sigurimi përpara se të bëni ndonjë rezervim ose më së voni menjëherë pas rezervimit.
  • Kohëzgjatja e policës – Disa kompani sigurimesh lejojnë kohëzgjatjen e policës nëse qëndrimi juaj zgjatet papritur. Megjithatë, duhet të njoftoni siguruesin përpara skadimit të policës aktuale dhe të siguroheni që rinovimi apo kohëzgjatja të lejohet.
  • Skadimi i policës – Sigurimi i shëndetit në udhëtim skadon automatikisht në fund të periudhës së rënë dakord. Pas skadimit nuk do të keni më mbulim dhe për çdo udhëtim të ri do t’ju duhet të lidhni një policë të re ose të zgjasni kontratën nëse është e mundur.

Duke kuptuar siç duhet kohëzgjatjen dhe rëndësinë e sigurimit të shëndetit në udhëtim, mund të jeni të sigurt se keni mbulim sigurimi për kohëzgjatjen e udhëtimit tuaj.

Si të raportoni dëmin?

Të gjitha kompanitë e sigurimit që ofrojnë sigurimin e shëndetit në  udhëtim kanë kontrata me shtëpitë e asistencës jashtë vendit që ofrojnë asistencë 24 orëshe në rast të ndihmës urgjente mjekësore. Nëse ndodh një ngjarje e padëshiruar dhe keni nevojë për ndihmë dhe këshilla, telefononi numrin e shtëpisë së asistencës të specifikuar në policën ose në kushtet e sigurimit. Ndiqni këshillat që ju japin dhe mos ndërmerrni asgjë pa miratim paraprak (p.sh. shkoni në shtëpi më herët se sa duhet, transferim nga një spital në tjetrin). Mos harroni se nëse keni përdorur shërbime shëndetësore pa miratimin e shtëpisë të asistencës ose kompanisë suaj të sigurimit, shpenzimet do të rimbursohen pjesërisht. Ju duhet të raportoni dëmin brenda periudhës raportuese të specifikuar në kushtet e sigurimit, zakonisht periudha është 24 orë nga momenti kur ka ndodhur dëmi.

Mbani dokumentacionin origjinal dhe faturat origjinale që do t’ju duhet të dorëzoni në shoqërinë  tuaj të sigurimit më vonë. Para se të dorëzoni dokumentacionin origjinal, bëni një kopje për veten tuaj.

Çfarë duhet të bëni kur nuk jeni të kënaqur me mënyrën se si zgjidhet një dëm?

Nëse dëmi refuzohet ose nuk jeni dakord me vendimin në lidhje me dëmin, ju keni të drejtë të ankoheni në:

– njësinë përkatëse organizative kompetente përgjegjëse për zgjidhjen e mosmarrëveshjeve ndërmjet palëve kontraktuese brenda shoqërisë së sigurimit,

– shërbimin e auditimit të brendshëm në kompani,

– Agjencinë e Mbikëqyrjes së Sigurimeve (pretstavki@aso.mk)

Ju keni të drejtë të paraqisni parashtresë/ankesë në AMS vetëm nëse më parë i jeni drejtuar me shkrim shoqërisë së sigurimit, por nuk jeni të kënaqur me përgjigjen, ose nëse shoqëria e sigurimit nuk ka vendosur për ankesën brenda 30 ditëve nga dita e dorëzimit.